onsdag 5 juni 2013

Kommer jag träffa den rätte



Spå bloggen är flyttad till www.evaeriksson.com
och ni kan boka spåfrågor som vanligt där också


Jag har alltid känt att jag aldrig kommer träffa den rätta, jag vill få något hopp om detta nu.


1. Kommer jag träffa den rätte, i sådana fall i vilket sammanhang kommer jag träffa honom?
2. Jag har sedan länge tänkt på en kille från cirka 2009 och jag kan inte släppa honom, det finns fortfarande hopp hos mig att de kanske kan bli något emellan oss för jag tycker vi är så himla lika varandra och vi kommer alltid tillbaka till varandra, borde jag släppa honom eller försöka i sommar igen?

Mvh LE

 

Evas svar;

1.Du kommer att träffa den rätte på krogen när du är ute med en smal mörkhårig tjej men det blir lite konstigt möte på något vis,något bråk (inte mellan er eller han) första mötet har ni en flirt på avstånd men så smånigom kommer ni ta kontakt med varann när ni mötts ute.Han är verkligen lång och väldigt attraktiv.Mörkt tjockt hår med lite självlockigt i.Kort normal frisyr men inte snaggat.Hans kompis har mellanblont hår och kort muskelös kille som jag misstänker din kompis kommer att falla som en kägla för!Tidsmässigt kan jag inte säga när ni får ihop det men du kommer springa på honom inom de 2 närmsta åren.

2.Killen du pratar om gillar dig men det verkar aldrig gå vidare till att bli något.Ibland kan det bli så konstigt för man har kännt varann förlänge som vänner,så man vågar bara inte stöta på den andre.Men ni har definitivt en enrgi mellan er.Men just nu lär inget hände mellan er men kanske längre fram i tiden när ni inte umgås riktigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar