måndag 3 juni 2013

Är han intresserad

Spå bloggen är flyttad till www.evaeriksson.com
och ni kan boka spåfrågor som vanligt där också


Hej Eva!

Jag kontaktade dig tidigare i veckan angående en privat konsultation på telefon.

Jag är fortfarande intresserad av detta men måste tyvärr återkomma om det senare.

Men jag funderar fortfarande väldigt mycket över en fråga.

Jag har ganska nyligen flyttat till Norge och börjat träffa en kille, vi har pratat en längre tid innan jag flyttade hit och han har verkat väldigt intresserad. Men på slutet har han blivit lite mera tillbakadragen och "off" Han säger sig fortfarande vara intresserad och vill fortsätta träffa mig men jag tycker han är svår att förstå sig på då han säger en sak men visar en annan..

Så min fråga är; är han intresserad av mig? vill han fortsätta träffas och är det på ett seriöst sätt så jag bör lägga ner mer tid på detta?

Med vänlig hälsning, IW

 

Evas svar;

Han verkar inte vara klar med andra damer och kanske inte rikigt inställd på lika allvarlig relation som du vill ha med honom.Ditt val måste bli efter vad du själv söker just nu,seriös relation eller dating-relation

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar