tisdag 12 juni 2012

Vågar jag?

Du svarade mig med de som jag redan misstänkte, att jag inte va lycklig i mitt förhållande!
Men jag är så rädd för att bryta mig loss.. Jag är så orolig för mig framtid och jag vet egentligen inte riktigt varför, jag menar jag är 20år.Det jag oroar mig för att min framtid om jobb och ekonomi, och jag fruktar dom 7 månaderna som du säger att jag kommer ha de jobbigt..Kommer allt verkligen ordna sig?
// Ängslig


 
Svar;
Du är stark i dig själv,när du börjar tro mer på dig och vad du kan.Så länge du låter dåligt självförtroende ta överhand,så blir det dömt att misslyckas för dig...men vad tjänar dåligt självförtroende för bra för dig?
Det finns hjälp runt dig under de jobbigaste månaderna och om du tar kontroll över ditt liv och går igenom vad du har råd med och ej,och sen håller den budgeten,så klarar du dig.Kanske du kan hitta nåt extra jobb du kan hoppa in på nån helg då och då,för att dryga ut kassan,tillfälligt.
Det är inte bra för dig att behöva stanna kvar i något som gör att du mår så dåligt rent psykiskt pga ekonomi.Ge inte upp utan börja tro på dig själv och du kommer greja det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar