måndag 24 juni 2013

Spådom




Hej!

Jag har blivit spådd av dig tidigare.Har nya frågor som jag gärna vill ha svar på.

1) Om jag och min sambo kommer att separera så som du spått. Hur kommer det gå för barnen?

2) Hur lång tid kommer det ta innan jag är fri från min depression? Just nu håller den på och knäcka mig igen.

3) Jag förstod det som att det skulle finnas ett avstånd till killen jag skulle träffa inom ett år.
Vart finns han?

4) När finner jag ett jobb?

5) Hur ser det ut med vänner framöver? Upplever det som alla försvinner just pga att jag inte mår bra just nu.


Med vänliga hälsningar S

 

 

Evas svar;

Att det kommer bli ett avslut mellan dig och nuvarande partner är redan förutbestämt längs din väg.

Ditt nya jobb blir första vägen in mot din nya framtid och det kommer ta lite tid innan du hittar detta jobb.Jag känner att detta året kommer vara en väntan och förvirring för dig och vissa saker och händelser ska ske innan det är dags.Jobbet syns under 2014 för dig.

Dina barn kommer revoltera mot ert beslut men lugnare sig sedan när ni bestämt er för att gå isär.

Mannen du ska träffa finns på ett avstånd som kan röra hans jobb sverige/norge möjligtvis.Dock ser jag att hans riktiga bostad finns i sverige.

Din depression måste du ta itu med och gå till botten med,innan dess kan du inte läkas.Det finns något skäl till att du mår dåligt och när du hittar källan till det,kan du jobba på vad som måste ändras.

Dina vänner kan uppleva som det blir för tungt att vara för långa stunder med dig och att du kanske inte lyssnar riktigt på dom,när de vill hjälpa dig.

Att vara igång i livet med skygglappar på ger inget resultat för dig.Din depression försvinner när du bestämmer dig för att ta dig ur den och sluta välla i den.

Din framtid ser mycket bättre ut än du kan ana idag.



Spå bloggen är flyttad till www.evaeriksson.com
och ni kan boka spåfrågor som vanligt där också



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar