fredag 1 mars 2013

Få En Mini Spådom


veckorevyns sierska,sierska,medium,spå,spådom
Spå bloggen är flyttad till  www.evaeriksson.com  och ni kan boka spåfrågor som vanligt där också











* Du måste vara över 18 år för att nyttja mina tjänster

Frågorna är betalnings belagda

1 fråga 100kr

2 frågor 200kr

Generell spådom 350kr 3-5 frågor

Du betalar in till mitt bank konto med avgiften, sedan mailar du din fråga/frågor med ditt NYTAGNA foto till mig samt uppger mig vad du betalat till mig.


Skickar du från tex Norge eller annat land,kontakta mig först så du kan få mitt IBAN nr och swift kod för bank konto.

Bloggen uppdateras varje måndag onsdag fredag med brev frågor

mer info hittar du här;
www.evaeriksson.com  (spåbloggen policy länken)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar