måndag 27 maj 2013

Jag undrar hur min framtid ser ut



Du spådde mej tidigare, och jag undrar om det blir ett förhållande mellan mej och den killen jag träffat på nätet? Vi har varit på en dejt kommer det bli en fortsättning?

Kommer han att kontakta mej igen? Han har inte svarat nu när jag kontaktade honom. Vad blev fel?

Blir det nån annan man för mej? Isf vem och var kommer jag att träffa honom.

Ska jag avsluta min relation med Kalle?

Kommer jag att byta jobb i framtiden?

Blir jag sambo nångång igen?

Kommer min dotter att flytta utomlands i sommar?

MvH Kristine

 

Svar;

Om ditt möte; Han reagerade negativt när han såg dig och tyckte inte verkligheten motsvarade vad han förväntade sig.Den typen av man är helt fel för dig då han är för ytlig och letar efter en pinuppa och inte någon med ett djup.Låt han försvinna.Mannen du ska träffa via nätet kommer dyka upp i ditt liv men det tar nog ett tag till.

I nuvarande realtionen kommer du hänga kvar ett tag till men rent känslomässigt är du klar med kalle så det är inte en fråga OM det ska ta slut, utan snarare NÄR.

Din tös kommer åka iväg utomlands och det kommer gå bra för henne.

Ett tips är att du lägger undan lite pengar till din nya framtid annars kommer du få det kämpigt i brytningen innan du står på benen igen.


Ett nytt jobb kommer dyka upp för dig lite längre fram och du kommer verkligen bli glad åt det.Ungefär i samma tids period som din dotter åker utomlands.
Den nya kärleken kommer visa sig bli underbar men den börjar med tvivel och väntan..på honom.Med honom kommer alla förändringar du så gärna vill ha.Lite tålamod och lita på honom är allt du behöver göra.Fortsätt vara på nätet för han dyker upp!

Bli inte ledsen om du går på ett par dejter till som bara rinner ut i sanden eller avslutas lite konstigt.Ditt öde är med den andre mannen och då kan du ju inte vara upptagen eller hur!

Men ha lite kul nu och umgås med andra människor och ta det som ett trevligt att umgås med nya människor.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar