torsdag 20 juni 2013

Spå min framtid

Spå bloggen är flyttad till www.evaeriksson.com
och ni kan boka spåfrågor som vanligt där också



Hej Eva,

Jag har under de senaste månaderna haft det turbulent i mitt liv och har därför några frågor.

Jag är visstidsanställd och trivs inte med mitt arbete, så jag tror inte att jag kommer att få förlängd anställning till hösten. Jag börjar tröttna på att inte hitta rätt i arbetslivet.

Fråga 1: Vilken typ av jobb passar mig allra bäst?

Fråga 2: När kommer jag att börja arbeta med något som jag tycker om?

Jag och min sambo har ganska nyligt separerat. Det var enormt svårt för mig i början, men känner allt mer att det nog var rätt beslut. Jag vill inte leva ensam, saknar kärleken.

Fråga 3: När kommer jag hitta den man som är rätt för mig?

Fråga 4: Kan du beskriva denna mans utseende?

Fråga 5:. När kommer jag att få mitt första barn ?

Med vänlig hälsning,

Sanna


 

Evas svar;

För att hitta dina svar har jag fått titta längre in i framtiden på dig

fråga1- Du passer att jobba med allt som rör ekonomi och pengar,kan också vara pr-reklam.

fråga2- Inom 4 år

fråga3- Runt år 2017 (om ca 5 år)

fråga 4- Mörkbrunt hår och runt 175-180 lång med kraftig/satt kroppsbyggnad och han har ett litet barn.

fråga5- Runt år 2019 eller 2020 föds en son


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar