måndag 11 juni 2012

Kan jag bli mamma?


Min fråga 1 är jag är gravid? skulle hemskt gärna vilja vara det tänker på det jämt nästan, det känns som att det är något fel men jag vet inte vad. Vill veta om det är några komplikationer i så fall.
Fråga 2 kommer jag att bli gravid 2012?

/ ab

 




Svar;
Nej du är inte gravid just nu men du kommer bli!

Varför det inte har blivit någon graviditet är att du inte matchar ihop rent kemiskt med den utvalde pappan.Det kommer bli svårt att lyckas på egen hand för er.Dock ser jag att du kommer bli gravid och bli mamma till 3 barn men det ligger ett par år framåt i tiden.Försök koppla bort tankarna på det ett tag och prata igenom situationen,om ni kanske ska prata med nån läkare-för hans skull då.Processen kan bli långvarig om ni ska påbörja provrörs befruktning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar