onsdag 11 juli 2012

Andar & änglar och drömmar


,spådamer,medium och spådamer,spådam,sierska,spådom,spå dig,spå,kärlek,framtid
Hej igen Eva!

Tack för de senaste svaren!
De skapade dock lite nya funderingar.

Det står bland annat att min resa kanske blir framskjuten till 2013 och att jag har nya planer på studier och boende.
Detta gör mig aningen konfunderad då jag inte riktigt funderat på några studier eller en ny flytt.

Jag gillar mitt nuvarande jobb, men kanske är det inte det jag ska hålla på med då.?
Och vad gäller resan så är den planerad i november, varför skulle den bli framskjuten?

Sedan undrar jag om du ser ifall jag har någon förmåga att kunna kommunicera med "andra sidan"?
Ibland känns det verkligen som att någon är med mig. Och hör vad jag säger.
Jag önskar jag kunde lära mig mera, lära mig ta reda på alla tecken.
Kommunicera med dem jag har där.


Jag drömde till exempel en väldigt konstig dröm, två gånger dessutom, då jag jobbade utomlands nu i våras.
Att en mellanblond kille stod på en balkong och ropade efter mig bland annat.
Vi var tillsammans i drömmen, men jag har aldrig sett honom förut.
När jag vaknade kände jag mig helt upprymd och nykär, båda gångerna.
Det höll i sig i flera timmar, och drömmen kändes så verklig.
Märklig känsla.

Har funderat en del på den där drömmen men du kanske kan reda ut den lite?


/H.

 
Svar;


Jag är inte alls duktig på drömmar och vågar inte ge mig in i den kategorin,men kanske nån av mina läsare kan detta,och skulle kunna bidra med en dröm tolkning åt dig i kommentar fältet?

Du behöver absolut inte vara orolig,för inget hemskt eller tragiskt ligger runt dig,bara lite yttre omständigheter som man inte kan göra så mycket åt.

Din resa kommer bli uppskjuten ett litet tag pga ekonomin,om det är din eller din resekamrats ekonomi,kan jag inte få fram.

Du har en flytt och studier runt dig i framtiden och ibland är det väl bara så att vi hittar möjligheter att göra ändringar,som kanske inte visade sig tidigare.Kanske är ett toppenboende som väntar dig,som du bara inte kan säga nej till.Du kommer ha lite planer inför framtiden som inbegriper kurser,men jag ser inte dig avsluta ditt jobb nu.Det behöver inte vara en vanlig studie gång utan special kurser du tar som kanske inte är inriktade åt gymnasie/högskola.Men att du kommer gå på kurser är helt säkert och planera för framtiden.

Härligt att du märker av att du har hjälp med dig,en hemlighet är just det som du skriver att man ska prata med sina andliga guider/änglar och inte bara tänka tankar till dom.Speciellt om man behöver hjälp med något,som man inte klarar av att lösa själv,säg till att du ger dom tillåtelse att gå in och hjälpa dig,ge dom lov och du kommer märka av skillnad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar