torsdag 12 juli 2012

Kommer han vara otrogen?

,spådamer,medium och spådamer,spådam,sierska,spådom,spå dig,spå,kärlek,framtid

Hej.
Jag har en fråga som jag verkligen måste ha ett svar på. Det är nämligen så att jag har drömt om att min pojkvän har varit otrogen mot mig i mina drömmar ett par gånger, och han har varit det upprepade gånger i mina drömmar. Han har dock varit otrogen i sitt förra förhållande mot sitt ex flera gånger.
Vad betyder detta??? Tacksam för ett svar.  
// RevoRevo


Svar;
Jag är ingen dröm tolkare men det låter mer som en inre oro om att han kanske kommer göra det mot dig med.Vilket inte är så konstigt eftersom han inte verkar ha skrupler att upprepa det ett anatal gånger men om han kommer göra det mot dig,kan bara besvaras genom att titta på din framtid:

Skulle han försöka något,skulle du upptäcka det på en gång och han vet att han inte kan köra med dig eller försöka manipulera dig,för att han vet att han åker ut.Så jag kan säga såhär,är han så korkad i ett kort frestelse tillfälle i framtiden,kommer du kasta ut honom innan han hinner blinka.Han är inte direkt den trogna typen och vägen framför er innehåller frestelser för honom och om han kan motstå dom eller ej återstår att se,då risken för ett avbrott kommer finnas mellan er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar