tisdag 17 juli 2012

Blir vi vänner igen,jag och min bror?

,spådamer,medium och spådamer,spådam,sierska,spådom,spå dig,spå,kärlek,framtid
Hej.

Fråga 1: kommer konflikten som uppstått mellan mig, Och min bror någonsin att lösas? (både jag, min mamma och pappa har fått säga upp kontakten med honom) blir det någonsin detsamma igen?

Får vi träffa deras barn nåt mer?

Fråga 2: kommer min bästa vän någonsin få sitt efterlängtade barn tillsammans med sin sambo? Dom ska snart på provrörstjosan och dom längtar så efter barn. Vill bara att hon ska få vara lycklig!

Tusen tack för en kanon bra sida. Du hjälper många människor genom denna!!

Mvh JT83
 


Svar;
Din bror är väldigt bestämd och vill inte rubba på sin övertygelse och annars att ni gjort ett övertramp mot honom och hans familj.

Det är så synd att ni ska vara ovänner för det är ändå denna stund just nu som vi har,vi vet aldrig vad som händer imorgon.

Fråga din mamma vad hon skulle göra om din son inte fanns imorgon...är tvisten så viktig,att man glömmer sina band till familjen och inte kan förlika sig med och acceptera att var och en är olika.

Tvisten är inget som ni kommer ha kvar utan bara saknaden.Så tänk er noga för och titta på det från hans synpunkt och sen släpp det.Dra ett streck och träd inte in på det området igen och ring honom och be om ursäkt och sluta...ja jag menar sluta för vid detta tilllfälle är det gamla borta och ni ska alla börja om.

Det är inte ni mot dom.Blir det du som ska medla så var stenhård mot båda parter att nu är det nog.Acceptera allas åsikter och hitta en utväg oavsett om det inte är en lösning för som jag sa,det är inget värt om vi kastar bort våra liv på groll inom familjen.Det enda vi tar med oss är kärleken och fina minnen.KASTA INTE BORT DET!

Jag litar på att du fixar detta!!!!

Tyvärr har jag inget glatt meddelande angående din väninna och deras kämpande om barn.Kanske bör dom tänka på adoption.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar