tisdag 17 juli 2012

Ska jag följa med honom?

,spådamer,medium och spådamer,spådam,sierska,spådom,spå dig,spå,kärlek,framtid
Hej Eva!

Har träffat en helt underbar kille som det känns helt rätt med..!
Vi har tänkt åka till hans hemland i sommar men jag känner mig lite osäker då hans familj ska följa med som jag aldrig träffat...

Men har blivit bränd ett antal gånger så känner mig lite osäker...=(
Undrar lite vad vi har för framtid tillsammans?

Sen undrar jag om du kan se vad han är för typ, om han tex kommer såra mig i framtiden/ är han falsk?
Kram!



 
Svar;
Jag fick en liten olustig känsla när jag läste ditt brev när det trillade in i brevkorgen.Är allt rikigt med denna killen,är han att lita på,verkligen.....

Han hittar på och kör med grejer för du ska gå på det och han ställer in sig,akta M,backa!

Kan inte alls se att hans familj skulle veta något om att du skulle följa med eller acceptera detta.
Han har en agenda bakom allt och jag får en oro när jag känner in honom.Åk inte med honom,vänta ut honom och du ska se att han har konstiga eller udda sidor som inte alls är ok.

Kan du inte vänta in nästa kille som du blir bekant med.
Han är tryggare och har inga konstiga avsikter.
Jag tror du längtar så efter kärlek och en egen pojkvän att du har för bråttom eller blir för impulsiv.Du behöver ge dig själv lite tid i nya kontakter och hålla killen lite i vänskaps zonen,så du hinner se vem han är och vad han är allt om.Detta är ett typiskt mönster du upprepar och därav alla misslyckade dejter.Jag skäller inte på dig utan vill bara att du ska vara rädd om dig för din impulsivitet kan förstöra för dig och ge dig problem,du inte vill ha!

Gör ett val nu och bestäm dig att nästa kille du möter ska du bara vara vän med minst 1-2 månader och sen kan du se vilken nivå ni kan ta det till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar