tisdag 17 juli 2012

Har han lurat mig?

,spådamer,medium och spådamer,spådam,sierska,spådom,spå dig,spå,kärlek,framtid

Hej Eva!
För ett tag sedan började jag träffa en kille, det var väldigt komplicerat eftersom han hade flickvän när vi började träffas. Men han gjorde slut med sin flickvän och vi fortsatte att träffas och han fick mig att bli kär i honom med sitt sätt mot mig och alla ord han sa.

Efter ett tag började han att bete sig konstigt och började att dissa mig så vi pratade inte på några veckor.
 
Nu har han berättat att han aldrig har känt något för mig och att han är kär i en annan.
Stämmer detta verkligen, har han lurat mig så otroligt mycket?
Jag känner mig inte ett dugg klar med honom, vad borde jag göra?
Kommer det att lösa sig?
Kram! / A

 

Svar;

Usch då det var verkligen elakt sagt av honom.

Vilken jäkel,han har kört med dubbelspel...jag blir arg på dina vägnar,för att han sårat och gjort så mot dig.

Nu ska vi se vad du ska göra:

Nu hör du inte av dig till honom,för du vill inte ha honom tillbaka,det är en skitstövel.Kurera dig lite nu med vänner och lite filmer.SEN och det är inte alls länge kvar..du kommer vara ute med tjej kompisar varav den ena har lite knappt axellångt hår i lite råttfärgat eller tonat i nån ljus kopparton eller nåt och hon tuperar sitt hår en aning.Hon har en egen stil och är ganska tuff.

Denna kväll kommer du möta en ny man med cendre hårfärg runt 180 och med muskler.Lär känna honom och våga satsa på honom.han kommer vara jätte bra och gullig mot dig och när han som var så elak mot dig upptäcker att du har en ny kille så kommer han bli så svartsjuk och känna sig rikigt dum att han kommer närma sig dig på krogen,men le bara-dra med honom till baren (spela en roll värd en oscar) köp en öl i baren-vänd dig om och häll den över hans huvudet med ett leende och gå till din kille.

Gjorde jag en gång i mina yngre dagar,felt good!

Du får din hämnd var så säker men släpp han helt för han ljög och är inget att ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar