fredag 20 juli 2012

Mannen i mitt liv

,spådamer,medium och spådamer,spådam,sierska,spådom,spå dig,spå,kärlek,framtid
Hej Eva!

Jag undrar om du kan hjälpa mig att se lite om mitt kommande kärleksliv. Jag har frågat dig förut och du har sagt att jag kommer träffa en brunhårig kille.
Nu undrar jag om du kan se lite mer om denna killen? Känner jag honom sen tidigare? Hur är han? Kan det vara någon jag haft en romans med tidigare eller
är det en helt ny? Ja, lite allmänt bara :)


Du har hjälpt mig tidigare så jag hoppas verkligen att du kan ge mig bra svar denna gång också.

/ ER

 
Svar;
Nej du har inte mött honom ännu.Han lever mycket för sitt arbete och vill ha svensson livet men hans nuvarande relation mäter inte upp till vad han verkligen önskar och begär.Han är passionerad i allt han gör och har en hög livslust.Han är nyfiken av sig och tycker om att möta nya människor och lära sig av andra.Han är samvetsgrann och pålitlig.Han gör rätt för sig och kör inga dubbelspel.Han vill bo i hus och ha barn.Han känner på sig när saker är galet och han vill gärna kommunicera och är mogen.Han är handlingskraftig och tycker om att vara utomhus och sysselsätter sig gärna med olika projekt.Han tycker om ensamheten ibland men under förutsättning att han vet att han har en käresta vid sin sida.Han är inte road av att plöja genom olika kvinnor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar