fredag 20 juli 2012

Vem skar sönder mina däck?

Hej!
Min bil vandaliserades inatt. Alla däcken blev sönderskurna. För ett halvår sedan så slog någon sönder min baklampa! Är trött på detta och vågar inte ha bilen vid min lägenhet längre.

Jag undrar ifall du kan se ifall det är något personligt riktat mot mig, om jag känner till den/dom som håller på, om det är samma som gjort båda sakerna, om dom bor nära mig.. Eller om det bara är några sommarlovsfirande ungdomar med för mycket fritid som bara jävlas med mig?

 


Svar;
Jag ser ett gäng ungdomar med blandad härkomster i gänget,som vandaliserar och även har gett sig in på inbrott.Dom bor i området.De känner inte dig personligen eller vet vem du är.Du bör dock inte ha kvar bilen där eftersom detta gäng härjar i området.
Din vän och du är på tok för olika och du kommer uppleva henne som tråkig och lite gammal på nåt sätt.Jag tror inte ens att du kommer vilja ha henne kvar i din bekanskapskrets att umgås med.Något intresse kommer aldrig uppstå från din sida.




Sen har en gammal vän börjat höra av sig. Var ett halvår sen vi hade nån form av kontakt. Anledningen till att vi sluta ha kontakt var för att hon hamna lite i kläm när jag o mitt ex höll på o strula fram o tillbaka.. Jag har haft lite känslor för henne, men inget jag vågat ge efter för, o hon har alltid sagt att hon bara vill vara vänner.. Hon har inte haft någon pojkvän så länge jag har känt henne. Kan du se varför hon vill umgås igen, om hon har någon baktanke, om hon bara vill vara vänner eller något mer? (bifogar bild på henne o mig)

Så tacksam för all hjälp du ger mig!
Mvh R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar