torsdag 12 juli 2012

Min spådom

Hej Eva!
Jag har tidigare blivit spådd (av en annan) att jag ska träffa en man som jag kommer att leva med. Hon beskrev honom med egenskaper men visste inte när han skulle dyka upp. Jag har nu träffat en man som jag skulle säga stämmer ganska bra in på beskrivningen, men jag känner mig osäker på om det kan vara han eller inte.






Han verkar jättebra men jag har lite tveksamheter om man säger som så.. Jag börjar känna mig "gammal" och vill verkligen träffa den rätte nu, skulle vara jobbigt om han inte kommer förrän flera år framåt i tiden. Vad ser du om den här mannen, är han rätt för mig eller kommer det nån annan på vägen? Mailar även ett foto på honom.

Sen undrar jag också om jag kommer att bo utomlands nån gång och när/var isåfall?

Tack!
"Loutsa"


 
Svar;
Direkt ser jag på er energi att ni passar ihop och han har ett gott hjärta.Jag kan inte svara på andras spådomar gjorda av andra,men jag kan kolla om han är rätt för dig.

Glöm utlandet,du kan inte ha två världar eller liv i ett liv.Ska du inte satsa på honom?

Du vet ju redan att han är den rätte och allt är bra mellan er så varför leta efter något gammalt som nån sa till dig,du lever nu och ibland kanske vi inte ser vad vi har framför oss och börja välja mellan flera vägar vilket leder till att vi tappar det vi har.Du behöver inte leta mer,du har det du sökte efter, hos dig i honom,så släpp allt annat och go for it girl!

1 kommentar:

  1. Nej, det går bara inte.. Alla spådomar och andra tecken säger att han skulle vara rätt men magkänslan bara skriker nej! Jag önskar inget hellre än att han vore den rätte så jag blev glad när jag fick ditt svar, men efter att ha träffat honom nu så känns det bara SÅ fel.. Så nu går jag emot alla spådomar och får väl leva själv istället då. Tyvärr.. =(

    SvaraRadera