torsdag 12 juli 2012

Vad tycker hon om hos killar?

,spådamer,medium och spådamer,spådam,sierska,spådom,spå dig,spå,kärlek,framtid

Tack för svaret! Nu är det såhär att jag har fått riktigt bra kontakt med en annan tjej. Hon har samma sjuka humor som mig, vilket jag tycker är viktigt!
Ska träffa henne för första gången denna veckan och är riktigt nervös! Kan du se hur jag bör uppföra mig, alltså vad hon gillar att killar gör o hur dom beter sig?

Undrar också om detta kommer utvecklas till någon kärlek eller vi blir bara vänner?

Mvh R


 

Svar;
Hon gillar spännande killar som inte är förutsägbara och som är handlingskraftiga och skiljer sig från mängden.Hittar på annorlunda saker och tar iniativet och behandlar henne med yttersta respekt och att hon får känna sig speciell.En "vanlig" kille är tråkig i långa loppet för henne.Nästan lite rebell kille är hennes typ.Ingen söt söndagspojke i vare sig stil eller sätt.

Jag tror ni är alldeles för olika för att ens få en trevlig dejt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar