måndag 29 april 2013

Kommer det bli vi

Spå bloggen är flyttad till www.evaeriksson.com
och ni kan boka spåfrågor som vanligt där också


Hej ,

1.
Jag har träffat en man några gånger som jag tycker mycket om. Dessvärre har han sambo redan. Han vill nu ligga lite lågt och "tänka igenom allt"
som han säger. Jag vill inte vara för på och fråga något mer. Men vi stöter på varandra titt som tätt slumpmässigt och då är han jättetrevlig och pratsam.
Nu undrar jag. När har han tänkt klart ? och om det blir han och jag. ?

2.
Om det skulle vara så att det inte blir ovanstående man för mig. Kommer jag att finna stora kärleken att dela livet med.?
I så fall när, var, hur ?

MVH Karin


 

Evas svar;

Hans förhållande är över men det kommer ta lite mer tid innan allt är avklarat och det finns en liten rädsla bakom att bryta upp för honom men han går mot det hållet iallafall.Han är intresserad av dig och blir glad för dina sms.han kanske inte är så duktig på att starta konversationer själv..lite blyg eller vet helt enkelt inte vad han ska säga men glad blir han av att du hör av dig.Strax efter sommaren kommer de stora förändringarna du väntar på.MEN han kommer inte vara redo för att gå in i en ny relation direkt efter.ta det bara lugnt och bygg upp en vänskap så kommer ni gå in i ett förhållande så smånigom.

 

1 kommentar:

  1. Hej! Jag hittade precis din blogg, och jag undrar om jag har träffat den rätta än eller om/när jag kommer göra det. Vore jättetacksam för svar! Mvh Isabella

    SvaraRadera