fredag 3 maj 2013

Bor och jobbar i England just nu



Hej Eva,

Jag har varit singel länge och börjar nu tvivla på att jag någonsin hittar den rätta mannen.

1. Kommer jag att inleda ett förhållande med någon man? När? Med vem?

2. Kommer förhållandet att hålla länge?

3. Kommer jag att få barn?

4. Vad kommer mitt nästa jobb att vara och i vilket land?

Jag har alldeles för mycket saker.

5.Kommer jag att lyckas göra mig av med mina saker och kommer jag att klara av att ha det städat?

Tack på förhand.

Med Vänliga Hälsningar, Anna

 

Evas svar;

Inom 1 år kommer du att åka till ett ställe med fjäll eller höga berg i jobb,i detta land eller område förekommer flera årstider,och där möter du en utländsk man med svart hår.Han är ganska muskuelöst byggd och runt 178-182 lång.Ni mötts genom arbete.Du kommer tjäna bra med pengar där.Du kommer bära speciella arbetskläder eller uniform i detta yrke och trivas bra.Du kommer sedan bli erbjuden ett annat arbete på orten inom samma koncern eller arbetsgivare.Det känns som denna ort är lite festa ort.Kanske det inte alls är en skid ort utan bara fjäll värld-berg område som täcker orten.Du är mest där för att testa om du trivs att bo och jobba där för en längre tid.Du kommer vilja stanna med honom och han vill satsa på en framtid tillsammans med dig och er relation sträcker sig långt in i framtiden,möjligt att detta är den man du stannar vid.Ett fel du gjort tidigare är att i ditt beteende skrämma bort män som varit intresserade.Om det är ditt sätt att gå på med frågor eller om du inte vågar prata rikigt men du måste ändra det beteendet.

Du kommer få 3 barn-2 flickor och en pojk.Alla barn har mörkt hår och långsmala i kroppsbyggnaden.Deras hår kommer vara mörkt,tjockt och självlockigt.

Att du samlat på saker har nästan blivit en tröst för du känner dig ensam.Precis som shopping kan bli.Det blir bättre på nya stället för du får vänner att umgås med och mer socialt liv,så samlandet försvinner från ditt beteende.Då blir det så klart lättare för dig att hålla ordning hemma.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar