fredag 31 maj 2013

Är attraktionen borta för mig?

Hej!

Spå bloggen är flyttad till www.evaeriksson.com
och ni kan boka spåfrågor som vanligt där också


Har av dig blivit spådd att en vän ska förråda mig. Undrar om du ser mer om VEM det är så jag vet vilka jag kan och inte kan anförtro mig till?

Har känt en attraktion mellan mig och en arbetskamrat tidigare men plötsligt verkar han annorlunda. Undrar förstås varför, om han har intresse av nån annan, på jobbet kanske, så det kanske inte är nån ide för mig att visa mitt intresse längre?

/S

 

Evas svar;

Du behöver inte oroa dig alls,det ändrar sig snart till bättre kommunikation mellan er.hans beteende har inte alls med dig att göra.Bara var som vanligt och muntra upp honom istället och visa omtanke.

 

Hon har brunt axellångt hår och är ganska yppig i kroppsformen.Inte så lång..165-168 lång.Ett spel för att göra dig illa eller avundsjuka mot dig.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar