onsdag 22 maj 2013

Blir det vi?



Hej! Mitt namn är Linda och har en fråga angående kärleken till mitt ex,pojkvän! Jag vet inte vad han är till mig! Vi har känt varandra i tre år och det har varit upp och ner, han sårar mig ofta och lämnar mig då och då och jag beter mig inte bra tillsammans med honom pga att jag inte når honom! Men han älskar mig och bevisar det ofta i ord, sms, presenter och så! Men när jag vill ha det allvarligt seriöst bo ihop osv så backar han! Jag vill bara veta om det blir vi, ska jag fortsätta kämpa!? Jag vill så gärna ha det stabilt i mitt liv! Inte gå och oroa mig längre!
Med vänlig hälsning, Linda

 

Evas svar;

Han skickar dubbla signaler till dig,vilket gör dig förvirrad och på så sätt fortsätter han hålla fast dig utan att behöva gå in en alltför seriös relation med dig.Du är ingen främling till honom och han känner dig redan för att veta om han vill göra ett nytt försök med dig eller ej.Tyvärr har du "skämmt" bort honom i att stå till förfogande i hans manipulation.Dags nu linda att stänga dörren till honom.Finns en annan mycket bättre man bakom hörnet för dig!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar