fredag 14 juni 2013

Är han otrogen

Spå bloggen är flyttad till www.evaeriksson.com
och ni kan boka spåfrågor som vanligt där också


Hej
Jag är skild sedan ett tag tillbaks och bor med min son . Jag älskar en kille sedan 2002 men han lurar och ljuger hela tiden,ena dagen ska det bli nåt,andra dagen inget, så har det hållt på i över 10 år . Nu vill jag veta om blir vi,eller någon annan och när kommer kärleken in i mitt liv .Jag saknar min livs partner jätte mycket.

Tack för din hjälp/ K


 

Evas svar;

Mannen du varit involverad med bör du avsluta genast med.Han är inte seriös i sina avsikter med dig och leker runt med flera olika kvinnor.Han är inget att satsa på eller vänta på.Han verkar dyka upp hos dig när någon annan kvinna har avslutat med honom och fram tills han får tag i nån ny,så duger du.

Du har haft lite svårt att koncentrera dig på jobb och annat i ditt liv på grund av denna man och du behöver nu lite tid att läka ihop och stabilisera dig efter du bryter med honom.Du kommer träffa en ny man som är ljusare i håret men kommer från samma land som du.Du kommer söka efter kärleken i vinter och på den vägen blir det och ditt öde kommer leda dig till honom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar