onsdag 12 juni 2013

Letar efter kärleken



Spå bloggen är flyttad till www.evaeriksson.com
och ni kan boka spåfrågor som vanligt där också

 

Hej!

Jag är i ett vägskäl känner jag. Saker har fallit på plats och jag känner att det är dags att ta ett dteg vidare. Ett av de stegen är kärlek. Jag har efter många år fått en känsla att det verkligen är dags. Men hur ser det ut!! En andlig dam sa att jag skulle få besök på mitt jobb i februari, och att det var HAN!! Men det kom ingen... ;)

I mars var jag dock på en dejt. Med en man som jag har träffat förr. Han är en gåta. Lite svårtolkad Så min fråga är.. Om det nu finns en man till mig!! Är det dags snart? Och kan du berätta lite om honom.

Min känsla av att stå i ett vägskäl. Har du några konkreta tips på vart jag ska gå?

// V


 

Evas svar;

Mannen du var på dejt med har alldeles för mycket olösta problem i sitt liv och relationer.Varför han ens var på en dejt,när han inte kan erbjuda något,är ett stort fråge tecken.Du bör inte ge honom en chans en gång till eftersom han ljugit för dig om sin nuvarande situation.Det borde varit ditt val om du ville gå på dejt med honom,och inte hans beslut att ta!

Nu har jag goda nyheter till dig, KÄRLEKEN är på väg in under 2013 men först har du 2 män med lite halv ljust hår som du kommer bli bekant med och lära dig något frånför att sen avsluta kontakten med båda.Lärdomen ligger i att du ska sätta upp dina värderingar i vad DU behöver.Du behöver inte oroa dig alls även om du tycker det känns jobbigt att vara singel ibland.Tiden har bara inte varit rätt tidigare för HAN att kliva in i ditt liv!

Du har helt rätt i att du står i en vändpunkt men inte så mycket i yttre omständigheter utan ditt inre ska formas och du ska bli mer bestämd och inte alls ge möjligheter till de personer eller omständigheter som inte passar dig.När du hittar exakt vad du vill och behöver,ned fraserat till 3 meningar är du redo.

Mannen du ska ha;

Lång,brunhårig med vanlig kort frisyr.Ser yngre ut än han är och ungdomligt sinne.Några få år äldre än dig.Ni klär varandra utseendemässigt,då du har den eleganta stilen som bara passar ihop med en viss sorts man.Han har stora barn på väg ut i vuxenlivet.Hans arbete är imponerande och socialt lite bättre.Han har varit gift och gått igenom en skilsmässa inom ett par år men han är klar när du möter honom.Ni kan bara hitta varandra på nätet för era vardagliga rutiner korsar inte varann.När du känner dig redo kommer du hitta rätt dating sida för dig,men avvakata med nätet till sommaren är förbi och bara njut av ditt liv fram tills det är dags.Följ din intution!

(Vad den andliga damen såg,ser jag inte alls och kanske misstolkade hon det hon såg om dig)
 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar