måndag 10 juni 2013

Jag såg tidigare liv

Spå bloggen är flyttad till www.evaeriksson.com
och ni kan boka spåfrågor som vanligt där också


Hej igen Eva!

Jag ville dels berätta om hur det gick senast och dels har jag lite nya frågor.

Först och främst, efter lite om och men gick jag till en regressionsterapeut.
Häftig upplevelse! och svar hittade jag.


Sedan känner jag att jag skulle vilja få svar på några fler saker som aldrig lämnar mig ifred.
Jag bifogar bilder på två killar.

Vad gäller J vill jag veta om det var han eller om det var någon som stulit hans identitet.

Vad gäller F undrar jag om det är den mannen som jag skulle träffa. Allt kändes så himla naturligt och bra. Men nu har jag ingen aning om var han står.Han säger att det var en av de bästa helgerna i hans liv och att han gärna vill träffa mig igen, fast han anstränger sig inte direkt.


Nästa är om min lillebror. Vi har verkligen glidit ifrån varandra och jag är så ledsen för det.
Kan jag göra något åt det?

Vad gäller plugget är jag så osäker på vart det är tänkt jag ska flytta egentligen.

Tack för svaren senast, som vanligt guld värt!

Med vänliga hälsningar, H



Evas svar;

J; Det var inte han du "pratade" med utan ser ut som en yngre kille som låtsades vara han.

F; Det är han jag sett men just nu så känner han sig pressad och han har nåt strul med nån annan tjej,som han ska avsluta först.Du bör inte höra av dig till honom utan vänta tills du får kontakt med honom igen,men du ska inte vara aktiv i kontakten utan låt han vara det.Hör du av dig nu så kommer han uppleva som du är efterhängsen.Låt det bero tills tiden är inne för er,för er tid ska komma!

Din lillebror;

Han behöver dig så du får bli värsta envisa storasyster nu,hör av dig hela tiden oavsett hur han beter sig.Det är din rätt.Han kommer träffa en tjej med mörkt hår men det ligger längre fram kanske slutet på 2013 eller mot 2014 först.

Din framtid:

Det ligger en flytt runt dig angående studier men det kan vara inom stan.Utbildningen du sökt till,kommer du in på.Kanske kommer det en bättre bostad på vägen.Saker kommer bli bättre runt dig nu och efter sommaren går du in i ett flöde som leder dig åt rätt håll utan nån speciell ansträgning från din sida.Du behöver inte alls oroa dig för framtiden.Både kärleken och pengar kommer till dig.

Ett tips angående din regression är att börja meditera för att nå nästa nivå i kontakt och utforska mer om det du varit med om.Kanske du kan använda nån lugn avslappande musik i hörlurar under din meditation,för att lättare byta medvetande nivå.Det finns mer svar att hämta för dig angående detta,som kommer hjälpa dig.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar