måndag 6 maj 2013

Hur ser framtiden ut för mig och sonen


Jag skulle vilja ställa dig en fråga gällande min och min sons framtid,

Det finns så mycket frågor och funderingar jag vill ställa, men försökte fatta mig kort.
Frågan lyder: Hur kommer livet se ut för mig och min son i framtiden? Kommer min son få en fadersgestalt, och jag hitta mannen jag slår mig till ro med?


Tack så hjärtligt på förhand,
Med vänliga hälsningar
Catrine



Evas svar;

För att du ska kunna känna rätt för en man,gäller det att du inte går för fort fram och verkligen lär känna honom.Du faller ofta för utseendet och efter ett tag vaknar du upp och ser att ni inte alls har något gemensamt men då har du redan krånglat dig in i jobbig situation med honom.Din impulsivitet är farligaste frestelsen du har att överkomma.Fortsätter du i samma stil kommer du bara ha ett antal struliga förhållande en lång tid framöver.Kanske skulle det vara idealiskt för dig att dejta på nätet och bestämma dig för att inte alls träffa honom under de tre första månaderna och lära känna personen bakom fotot.

Ditt barn kommer bli ett par år till innan en potential partner kommer in i bilden som det fungerar med.Han har lockigt brunt hår och med en chefs position.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar