måndag 13 maj 2013

Hur ser kärleken ut för mig framöver

Spå bloggen är flyttad till www.evaeriksson.com
och ni kan boka spåfrågor som vanligt där också


Jag har 2 frågor som jag vore tacksam om du kunde hjälpa mig med.
1. Skickar med en nytagen bild på en man. Min undran är hur min relation till den här mannen kommer att utvecklas i framtiden.
2. Hur skulle ett flytt på längre avstånd påverka min familj?

Tusen tack för hjälpen!
Varma hälsningar!
Rita

 

Evas svar;

Han vill gärna satsa på en framtid med dig men han tittar väldigt noga på era praktiska möjligheter som vad en flyttning skulle innebära för dig och arbetsmöjlighet.Han vill att allt det ska vara löst innan en flyttning tillsammans kan bli möjlig.Du tvekar även i framtiden och behöver kanske mer tid att umgås med honom,innan du tar beslutet.

Vad gäller din familj är det inte alls positivt och omställningen kan vara mycket jobbig.

Det ser enormt osäkert ut framöver om du verkligen gör flytten.Risken är stor att det inte blir så pga de praktiska detaljerna (inte känslorna)

Jag råder dig att inte planera något den närmaste tiden utan fortsätta umgås och titta igenom de praktiska sakerna som behöver lösas tillsammans först och ta ett steg i taget och om du vill flytta under nästa år istället.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar